Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania związane z zamówieniami i produktami z naszej oferty.
Telefonicznie
(poniedziałek – piątek w godzinach 09.30 – 15.00)
tel. +48 606 133 640
Mailowo
(odpowiadamy w ciągu 24 h w dni robocze)
w sprawie zamówień: info@costasy.pl
w sprawie porady: porady@costasy.pl
DTW Logistics – Costasy Nature
Kopytów 44e
05-870 Błonie
Costasy Nature Aleksandra Jaworek
ul. Kaden Bandrowskiego 5/24
01-494 Warszawa
NIP 7742484273 BDO: 000280942
Wysyłka oraz realizacja zamówień
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL i DPD oraz korzystając z usługi PACZKOMATY 24/7. Zamówienia złożone do 14.00 każdego dnia roboczego w miarę możliwości wysyłamy tego samego dnia (dotyczy zamówień opłaconych oraz potwierdzonych). Zamówienia składane w weekendy, święta oraz ostatniego dnia roboczego w danym tygodniu są realizowane po uprzednim opłaceniu lub potwierdzeniu, nie wcześniej niż w pierwszym dniu roboczym, następującym po dniu wolnym.
Wysyłka kurierem DHL i DPD
Przesyłki kurierskie są doręczane w ciągu 1-5 dni roboczych licząc od momentu nadania paczki. Kurierzy z firm DHL i DPD doręczają paczki od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. W związku z tym najwygodniej jako adres dostawy paczki podać miejsce, w którym spędzamy większą część dnia. W przypadku wysyłki na adres miejsca pracy, należy podać nazwę firmy i godziny pracy. W przypadku przesyłek kurierskich standardowo numer telefonu odbiorcy przesyłki podawany jest na liście przewozowym. Kurierzy nie mają jednak obowiązku dzwonić do odbiorcy przed doręczeniem.
Wysyłka do Paczkomatu
Paczki wysyłane za pośrednictwem usługi PACZKOMATY 24/7 standardowo dostarczane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od momentu nadania.
Klient wybierając opcję dostawy do Paczkomatu składając zamówienie zobowiązany jest do podania adresu email oraz 9-cio cyfrowego numeru telefonu komórkowego. Odbiorca ponosi pełną odpowiedzialność za wskazanie błędnego numeru telefonu komórkowego. Odbiór paczki w Paczkomacie możliwy jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Przesyłka będzie czekać na odbiór w Paczkomacie 48 godzin, po tym czasie zostanie przewieziona do najbliższego oddziału InPost, gdzie będzie czekać 3 dni.
Koszty dostawy
Koszt dostarczenia przesyłki przy bezpośredniej wpłacie na konto oraz przez payu.pl, za pośrednictwem firmy DHL wynosi 16.00 PLN, DPD wynosi 14.00 PLN. Jeżeli klient wybiera opcje “za pobraniem” koszt dostawy kurierem DHL wynosi 20.00 PLN, DPD 18.00 PLN. Koszt dostarczenia przesyłki do PACZKOMATU przy bezpośredniej wpłacie na konto oraz payu.pl wynosi 12.50 PLN. Usługa doręczenia do PACZKOMATU nie jest realizowana dla zamówień “za pobraniem”.
W przypadku zamówienia o wartości 150 PLN (dotyczy wartości produktów pełnowymiarowych, wersje mini nie wliczają się) i wyborze formy płatności – przedpłata (przelew ręczy i payu.pl), paczka jest wysyłana na koszt firmy Costasy. Aby skorzystać z darmowej dostawy w przypadku płatności “za pobraniem”, wartość zamówienia musi wynosić minimum 300 PLN (dotyczy wartości produktów pełnowymiarowych, wersje mini nie wliczają się).
W sytuacji gdy doręczenie przesyłki się opóźnia najprościej skontaktować się z dostawcą usługi.
Dla przesyłek kurierskich z infolinią DHL pod numerami telefonów: +48 42 6 345 345
Dla przesyłek Paczkomatowych z infolinią InPostu pod numerami telefonów: 801 400 100 (Infolinia dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (Infolinia dla telefonów komórkowych)
Można także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W tym celu należy wysłać email na adres info@costasy.pl
Po umieszczeniu wybranych produktów w koszyku należy przejść do kolejnego etapu realizacji zamówienia jakim jest wypełnienie formularza z danymi do realizacji zamówienia oraz wybór sposobu płatności.
Oto dostępne warianty:
payu.pl – to najpopularniejsza forma płatności. Gwarantuje szybkie, bezpieczne i wygodne zakupy. W polu „Dostawa i płatność” należy wybrać opcję “przelew przez payu.pl”. Po uprzednim wypełnieniu reszty niezbędnych informacji dotyczących adresu dostawy, formy dostawy, należy zamówić wybrane produkty klikając przycisk „złóż zamówienie”. Tu mamy ostanią możliwość dokonania korekty zamówienia, bądź danych związanych z adresem dostawy. Jeżeli wszystko się zgadza kolejnym krokiem jest potwierdzenie zamówienia, a tym samym przejście do panelu logowania w swoim banku. Po kliknięciu „potwierdzam zamówienie” następuje zaszyfrowane bezpieczne przekierowanie do systemu payu.pl gdzie należy wybrać swój bank. Pozostałe czynności nie różnią się niczym od standardowego przelewu, który Klient wykonuje na co dzień. Jeżeli transakcja przebiegła pomyślnie, rozpoczyna się procedura realizacji zamówienia. Korzystając z szybkich płatności Klient nie ponosi dodatkowych opłat z tytułu dokonania transakcji.
przelew ręczny – wybierając tę opcję należy dokonać ręcznego przelewu ze swojego konta na dane do przelewu, które otrzymasz drogą elektroniczną. W tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia. Paczka jest wysyłana po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
za pobraniem – wybierając tę formę zapłaty za zamówione produkty należy uiścić opłatę u kuriera przy doręczeniu przesyłki. UWAGA! Dla kuriera należy przygotować odliczona kwotę. Informacje o całkowitym koszcie zamówienia Klient otrzymuje w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Może się zdarzyć, iż kurier nie będzie miał możliwości wydać reszty. W celu uniknięcia niekomfortowej sytuacji bardzo prosimy o przygotowanie kwoty będącej równowartością zamówienia.
Sklep internetowy Costasy.pl posiada w swojej ofercie tylko produkty, które są dostępne fizycznie w magazynie. Jeżeli jakiś produkt właśnie się wyczerpał, natychmiast na stronie internetowej naszego sklepu pojawia się informacja o chwilowej niedostępności. System uniemożliwia złożenie zamówienia w takim przypadku. Składając zamówienie w Costasy.pl masz gwarancję błyskawicznej wysyłki, dzięki naszej polityce sprzedaży. Jeżeli szukasz produktu, którego chwilowo nie ma w naszej ofercie, skorzystaj z opcji „powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny”, znajdującej się obok produktu. Otrzymasz wiadomość jak tylko znów będzie możliwe jego zamówienie.
Po wysłaniu Twojego zamówienia, na maila otrzymasz od nas nr przesyłki, który pozwoli Ci śledzić jej drogę do celu. Przejdź na stronę wybranej formy dostawy i sprawdź status przesyłki wpisując otrzymany nr w odpowiednie pole.
POLECAMY
na zimę