Mineralne kosmetyki Lily Lolo przyjazne naturze
Jesteśmy dumni mogąc być oficjalnie uznanymi i zatwierdzonymi przez BUAV jako firma, która nie testuje swoich produktów na zwierzętach. Cały asortyment produktów firmy Lily Lolo został zatwierdzony w ramach programu BUAV dzięki czemu rozpoznawany na całym świecie symbol skaczącego króliczka, który zobaczą Państwo przy naszych produktach jest obietnicą , że nasze produkty nie były testowane na zwierzętach. BUAV to Brytyjski Związek Na Rzecz Zniesienia Wiwisekcji, który innymi słowy jest kampanią mającą na celu zatrzymanie testowania produktów na naszych futrzanych przyjaciołach.
Nasza akredytacja, którą otrzymaliśmy od BUAV jest po prostu kolejnym dowodem aprobaty jakości naszych kosmetyków mineralnych. Oznacza to, iż produkty, które Państwo od nas kupują są w 100% naturalne, jak i nie były testowane na zwierzętach w żadnym momencie podczas procesu dostawy. Więcej informacji znajdą państwo tutaj http://www.buav.org/.
Logo skaczącego króliczka jest dowodem rozległego i niezależnie przeprowadzonego audytu, który gwarantuje, że zarówno produkty jak ich składniki nie były testowane na zwierzętach po upłynięciu tzw. daty granicznej. Data graniczna jest terminem, po którym dana firma nie zaakceptuje testów swoich produktów dla celów kosmetycznych na zwierzętach.
PETA (Ludzie na rzecz Etycznego Traktowania Zwierząt) ma swoją własną kampanię zrzeszająca firmy, które nie testują swych produktów na zwierzętach. Logo króliczka jest uznaniem od PETA za brak okrucieństwa w procesie produkcji naszych kosmetyków. Firmy mogą używać logo PETA tylko wtedy jeśli wprowadziły stałą politykę zakazu testowania swoich produktów na zwierzętach. Ponieważ firma Lily Lolo nigdy nie testowała swoich produktów na futrzakach (i oczywiście nigdy nie będzie) oraz otrzymała akredytację od BUAV, PETA z radością wydała nam to logo.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Lily Lolo oraz firm, które testują i o tych, które nie testują swoich produktów na zwierzętach przejdź na stronę poświęconą trosce konsumentów, którą znajdziesz tutaj: http://www.caringconsumer.com/index.asp
Zielona Biblia Urody jest obowiązkową pozycją dla każdego miłośnika piękna. Książka ta została napisana przez dwie ekspertki od urody – Sarah Stacey and Jo Fairley, będącymi również edytorkami niedzielnego dodatku YOU Magazine do brytyjskiej gazety The Mail. Można śmiało powiedzieć, że znają się na rzeczy!!! Prowadząc co roku rozdanie nagród Zielonej Biblii Urody, Sarah and Jo również nam przyznały nagrodę w kategoriach Najlepszy Podkład i Najlepszy Puder. Ostania edycja Zielonej Biblii została uaktualniona oraz ponownie wydana po przetestowaniu przeróżnych kosmetyków, czego dokonało ponad 1000 testerów i testerek. Książka ta skupia się na naturalnych i przyjaznych środowisku kosmetykach do makijażu oraz do pielęgnacji ciała, odpowiada na wiele pytań dotyczących owych produktów jak i rekomenduje prawdziwe hity z tej dziedziny.
Podkład Lily Lolo:
Puder Lily Lolo:
W 2010 roku podczas rozdania nagród przyznawanych co roku przez ogólnokrajowy magazyn Natural Health, marka Lily Lolo została wysoce zarekomendowała w 5 kategoriach. Jest to kolejne wyróżnienie, które możemy dodać do naszego wciąż powiększającego się portfolio z nagrodami.
Oto kategorie, w których zostaliśmy zarekomendowani:
Największy Wybór Produktów Do Makijażu,
Najlepszy Produkt Poprawiający Wygląd Cery – Flawless Silk,
Najlepszy Korektor,
Najlepszy Bronzer,
Najlepszy Cień Do Powiek
Magazyn Natural Health co roku nagradza najlepsze naturalne i zdrowe dla cery produkty do makijażu, oraz rekomenduje listę wysoce cenionych kosmetyków. Wszystkie produkty są testowane przez grupę ekspertów, którzy następnie wyłaniają zwycięzcę. Jesteśmy dumni, że poszło nam tak dobrze!
Uprzejmie informujemy, że ze względu na zmiany organizacyjne od dnia 28.10.2019 zawiesiliśmy działanie showroomu przy ul. Ciołka 17 w Warszawie.
Przepraszamy za niedogodności z tym związane, pracujemy nad tym, by dostęp do naszych kosmetyków był dla jeszcze łatwiejszy.
Poniżej podajemy listę sklepów w Warszawie, gdzie kosmetyki Lily Lolo dostępne są stacjonarnie. Lista będzie przez nas na bieżąco aktualizowana. Przed wizytą w wymienionych punktach, zalecamy kontakt telefoniczny w celu weryfikacji dostępności konkretnych produktów.
Drogeria Novaya Sklep stacjonarny
ul. Szpitalna 5
00-031 Warszawa
Godziny otwarcia: Pon.-Pt.: 11:00-19:00
Sob.: 11:00-16:00 Telefon: +48 531 960 491
Drogeria Purelemons
ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 51 / U4
03-982 Warszawa
Godziny otwarcia: Pon. – Pt.: 11:00-19:00
Sob.: 11:00 – 15:00 Telefon: +48 696 049 933
Nasz sklep internetowy działa non-stop, z błyskawiczną wysyłką zamówień kurierem lub do paczkomatu.
Wysyłka oraz realizacja zamówień
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz korzystając z usługi PACZKOMATY 24/7. Zamówienia złożone do 14.00 każdego dnia roboczego w miarę możliwości wysyłamy tego samego dnia (dotyczy zamówień opłaconych oraz potwierdzonych). Zamówienia składane w weekendy, święta oraz ostatniego dnia roboczego w danym tygodniu są realizowane po uprzednim opłaceniu lub potwierdzeniu, nie wcześniej niż w pierwszym dniu roboczym, następującym po dniu wolnym.
Wysyłka kurierem DHL
Przesyłki kurierskie są doręczane w ciągu 1-5 dni roboczych licząc od momentu nadania paczki. Kurierzy z firmy DHL doręczają paczki od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. W związku z tym najwygodniej jako adres dostawy paczki podać miejsce, w którym spędzamy większą część dnia. W przypadku wysyłki na adres miejsca pracy, należy podać nazwę firmy i godziny pracy. W przypadku przesyłek kurierskich standardowo numer telefonu odbiorcy przesyłki podawany jest na liście przewozowym. Kurierzy nie mają jednak obowiązku dzwonić do odbiorcy przed doręczeniem.
Wysyłka do Paczkomatu
Paczki wysyłane za pośrednictwem usługi PACZKOMATY 24/7 standardowo dostarczane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od momentu nadania.
Klient wybierając opcję dostawy do Paczkomatu składając zamówienie zobowiązany jest do podania adresu email oraz 9-cio cyfrowego numeru telefonu komórkowego. Odbiorca ponosi pełną odpowiedzialność za wskazanie błędnego numeru telefonu komórkowego. Odbiór paczki w Paczkomacie możliwy jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Przesyłka będzie czekać na odbiór w Paczkomacie 48 godzin, po tym czasie zostanie przewieziona do najbliższego oddziału InPost, gdzie będzie czekać 3 dni.
Koszty dostawy
Koszt dostarczenia przesyłki za pośrednictwem firmy DHL przy bezpośredniej wpłacie na konto oraz payu.pl wynosi 14.00 PLN. Jeżeli klient wybiera opcje “za pobraniem” koszt dostawy wynosi 20.00 PLN. Koszt dostarczenia przesyłki do PACZKOMATU przy bezpośredniej wpłacie na konto oraz payu.pl wynosi 11.50 PLN. Usługa doręczenia do PACZKOMATU nie jest realizowana dla zamówień “za pobraniem”.
W przypadku zamówienia o wartości 150 PLN (dotyczy wartości produktów pełnowymiarowych, wersje mini nie wliczają się) i wyborze formy płatności – przedpłata (przelew ręczy i payu.pl), paczka jest wysyłana na koszt firmy Costasy. Aby skorzystać z darmowej dostawy w przypadku płatności “za pobraniem”, wartość zamówienia musi wynosić minimum 300 PLN (dotyczy wartości produktów pełnowymiarowych, wersje mini nie wliczają się).
W sytuacji gdy doręczenie przesyłki się opóźnia najprościej skontaktować się z dostawcą usługi.
Dla przesyłek kurierskich z infolinią DHL pod numerami telefonów: +48 42 6 345 345
Dla przesyłek Paczkomatowych z infolinią InPostu pod numerami telefonów: 801 400 100 (Infolinia dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (Infolinia dla telefonów komórkowych)
Można także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W tym celu należy wysłać email na adres info@costasy.pl
Po umieszczeniu wybranych produktów w koszyku należy przejść do kolejnego etapu realizacji zamówienia jakim jest wypełnienie formularza z danymi do realizacji zamówienia oraz wybór sposobu płatności.
Oto dostępne warianty:
payu.pl – to najpopularniejsza forma płatności. Gwarantuje szybkie, bezpieczne i wygodne zakupy. W polu „Dostawa i płatność” należy wybrać opcję “przelew przez payu.pl”. Po uprzednim wypełnieniu reszty niezbędnych informacji dotyczących adresu dostawy, formy dostawy, należy zamówić wybrane produkty klikając przycisk „złóż zamówienie”. Tu mamy ostanią możliwość dokonania korekty zamówienia, bądź danych związanych z adresem dostawy. Jeżeli wszystko się zgadza kolejnym krokiem jest potwierdzenie zamówienia, a tym samym przejście do panelu logowania w swoim banku. Po kliknięciu „potwierdzam zamówienie” następuje zaszyfrowane bezpieczne przekierowanie do systemu payu.pl gdzie należy wybrać swój bank. Pozostałe czynności nie różnią się niczym od standardowego przelewu, który Klient wykonuje na co dzień. Jeżeli transakcja przebiegła pomyślnie, rozpoczyna się procedura realizacji zamówienia. Korzystając z szybkich płatności Klient nie ponosi dodatkowych opłat z tytułu dokonania transakcji.
przelew ręczny – wybierając tę opcję należy dokonać ręcznego przelewu ze swojego konta na dane do przelewu, które otrzymasz drogą elektroniczną. W tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia. Paczka jest wysyłana po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
za pobraniem – wybierając tę formę zapłaty za zamówione produkty należy uiścić opłatę u kuriera przy doręczeniu przesyłki. UWAGA! Dla kuriera należy przygotować odliczona kwotę. Informacje o całkowitym koszcie zamówienia Klient otrzymuje w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Może się zdarzyć, iż kurier nie będzie miał możliwości wydać reszty. W celu uniknięcia niekomfortowej sytuacji bardzo prosimy o przygotowanie kwoty będącej równowartością zamówienia.
Sklep internetowy Costasy.pl posiada w swojej ofercie tylko produkty, które są dostępne fizycznie w magazynie. Jeżeli jakiś produkt właśnie się wyczerpał, natychmiast na stronie internetowej naszego sklepu pojawia się informacja o chwilowej niedostępności. System uniemożliwia złożenie zamówienia w takim przypadku. Składając zamówienie w Costasy.pl masz gwarancję błyskawicznej wysyłki, dzięki naszej polityce sprzedaży. Jeżeli szukasz produktu, którego chwilowo nie ma w naszej ofercie, skorzystaj z opcji „powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny”, znajdującej się obok produktu. Otrzymasz wiadomość jak tylko znów będzie możliwe jego zamówienie.
Po wysłaniu Twojego zamówienia, na maila otrzymasz od nas nr przesyłki, który pozwoli Ci śledzić jej drogę do celu. Przejdź na stronę wybranej formy dostawy i sprawdź status przesyłki wpisując otrzymany nr w odpowiednie pole.
POLECAMY
na zimę